در زیر می توانید به تعدادی از پرسش های پرمخاطب دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید که این پرسش ها توسط مخاطبان پرسیده شده است و می تواند راهگشای شما در سریع ترین زمان گردید. لطفا سوال های جدید خود را از قسمت تماس با ما در میان بگذارید.

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “جزییات حساب” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. ضمنا شما در بخش “حساب من” به تمامی سوابق خرید، سفارشات، علاقه مندی ها و … دسترسی خواهسد داشت.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا سایر اطلاعات با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@luxito.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس در بخش “حساب من” روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1- آیا برای خرید از لوکسیتو، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در لوکسیتو می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

3- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از لوکسیتو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به لوکسیتو، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

4- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  لوکسیتو با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. ضمنا شما می توانید از طریق تلفنهایی که در بخش مربوطه تماس با ما جهت پیگیری ارائه شده از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
توجه داشته باشید که 10004346 و 200004346 تنها شماره‌‌‌ هایی هستند که لوکسیتو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان لوکسیتو، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام لوکسیتو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@luxito.ir اطلاع دهید.

5- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:  بله، محصولات و مدلهایی که قابل سفارشی دوزی باشند را می توان با ارسال فرم سایز و پرداخت وجه خریداری نمود.

6- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با لوکسیتو تماس بگیرم؟
پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش لوکسیتو با شما تماس خواهند گرفت.

8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  بله،

 

کالاها و خدمات عرضه شده در لوکسیتو

1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان فروش لوکسیتو بصورت تلفنی و از طریق اپلیکیشن تلگرام پاسخگوی خریداران محترم خواهند بود.

2- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ:  تولیدات ممکن است در وضعیت ناموجود قرار داشته باشند. این بدان معنی است که: 1) طرح مورد نظر از لحاظ متریال مصرفی امکان تولید را ندارد. که در اینصورت با هماهنگی با کارشناسان لوکسیتو امکان سفارش نمونه مشابه وجود دارد. یا 2) امکان خرید بصورت سفارشی دوزی با سایز بندی دلخواه وجود دارد که با تکمیل فرم سایز با توجه به راهنمای سایز بندی می توان سفارش را ثبت نمود.

3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ:  کالاهایی که دارای قیمت باشند، به منزله امکان تحویل فوری وجود دارد و در مورد کالاهایی که به جای قیمت، “تماس بگیرید” نمایان است، برای ثبت لازم است با کارشناسان فروش هماهنگی لازم به عمل آید.

4- آیا تعداد خرید از یک کالا در لوکسیتو محدودیتی دارد؟
پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در لوکسیتو وجود ندارد، مگر در مواردی که با توجه که متریال مصرفی و بضاعت بازار، برندی خاص محدودیتی اعمال کرده باشد.

5- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا تولید کدام برند است، مطلع بشوم؟
پاسخ:  اطلاعات لازم و معرفی برند  و تضمین اصالت برای محصولات وجود دارد.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ:  همگی کاربران لوکسیتو می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت لوکسیتو برای همه کاربران وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت لوکسیتو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

4- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:  در این خصوص می توانید با لوکسیتو صحبت کنید. در صورتی که مقدور باشد لوکسیتو تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد.

5- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی لوکسیتو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

6- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت لوکسیتو امن است؟
پاسخ:  پرداخت اینترنتی در بستر پرداخت امن زرین پال انجام می گیرد.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ:  هزینه‏ ارسال سفارشات به تمام نقاط ایران رایگان است.

2- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ:  برای سفارشات تهران قبل از ارسال حتما کارشناسان لوکسیتو هماهنگی های لازم را با خریداران به عمل خواهند اورد. برای خریداران شهرستان، از آنجاییکه سفارش از طریق پست پیشتاز انجام می پزیرد، زمان تحویل به پست به خریدار اعلام و پیگیریهای بعدی از طریق پست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

3- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس زمانی است که برند مربوطه اعلام کرده می باشد و بسته به موجود بودن و سفارشی دوزی زمان تحویل متغیر است.

 4- چرا زمان ارسال برای محصولات مختلف متفاوت است؟
پاسخ: با توجه به اینکه لوکسیتو محصولات خود را از تامین کننده های متفاوت تامین می کند و با توجه به اینکه زمان تامین کالاها ازتامین کننده متفاوت می باشد، در زمان ارسال کمی تفاوت وجود دارد. تمام تلاش لوکسیتو ارسال به موقع و اجرای تعهدهای خود نسبت یه شما مشتریان عزیز می باشد.

5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به لوکسیتو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ:  از آنجا که لوکسیتو یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، با این اوصاف امکان تحویل حضوری با هماهنگی قبلی وجود دارد.

 6- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش (برای کالاهای موجود) و تولید ( برای سفارشی دوزی ها) تحویل پست شده و بلافاصله اطلاعات مربوطه به اطلاع خریدار محترم خواهد رسید.

 7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/

8- اگر من تماس بگیرم و درخواست ارسال سریع داشته باشم، امکان پذیر است؟
پاسخ: بله، لوکسیتو تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سفارش شما با توجه به محدودیت های زمانی به دست مشتریان خود برسد.

خدمات پس از فروش

1- آیا همه محصولات، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟
پاسخ: به طور عمومی مجصولاتی که در انبار موجود بوده و تولید آن بر اساس سایز بندی استاندارد می باشد، شامل گارانتی تعویض با شرایط زیر می باشد. محصولاتی که بر اساس سفارش مشتری بوده تنها در صورتی که ایرادی اساسی در متریال و دوخت داشته باشند امکان عودت و اصلاح دارند. مگر اینکه برند مربوطه شرایط خاصی دیگری را ابزار کند که در برگه محصول مورد نظر در بخش “شرایط برگشت کالا” می توان در دسترس می باشد. البته باید توجه داشت که چایه کلیه شرایط تابع قوانین تجارت جمهوری اسلامی ایران بوده و برندها تنها در جزییات می توانند شرایط را تغییر دهند.

شرایط تعویض: درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز، راضی نبودن از کیفیت ، بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد، بدون بوی عطر، بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل 7 روز می توانید کالای خود را با هماهنگی تیم خدمات مشتریان برگشت دهید.

هزینه بازگشت کالا: 

  • به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما باز پرداخت خواهد شد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه ارسال شود و یا می توانید به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه حمل در زمان تحویل توسط لوکسیتو کالا را به آدرس انبار لوکسیتو برگشت بزنید.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لوکسیتو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت یا آسیب دیدگی داشت ، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

قیمت

1- آیا قیمت محصولات در سایت لوکسیتو به روز هستند؟
پاسخ:  بله، لوکسیتو به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ:  بله، در سایت قیمتهای تک فروشی نمایش داده می شود و برای خرید عمده و سفارشات سازمانی می توانید با لوکسیتو تماس بگیرید.

3- آیا قیمت‌‏های لوکسیتو نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
پاسخ:  محصولات ارائه شده در لوکسیتو عمدتا محصولات برندها و مزونهای معتبر بوده و از این حیث نمونه مشابه در بازار ندارند. با توجه به تعامل مثبت لوکسیتو با برندها، قیمت خرید آنلاین از لوکسیتو از قیمت تک فروشی مستقیم برندها کمتر خواهد بود.

نحوه فعالیت لوکسیتو

پاسخ: در حال حاضر لوکسیتو در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه لوکسیتو از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@luxito.ir به لوکسیتو اطلاع دهید.